Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Az Óbudai Egyetem közbeszerzési eljárást indít „A központosított közbeszerzés hatályos keretmegállapodásaiban nem szereplő nyomtatási kellékanyagok beszerzése” tárgyban. A gazdasági szereplők az alábbi címen érhetik el a közbeszerzési dokumentumokat:

http://www.mhkt.hu/file/78/oe-19---tonerek---dokumentumok.zip

Ajánlatkérő kéri, hogy Ajánlattevők a közbeszerzési dokumentumok kézhezvételéről (letöltéséről) küldjenek visszaigazolást Ajánlatkérő részére. A visszaigazolást írásban (faxon vagy e-mailen) kell megküldeni a felhívás II. pontjában megadott címre. A visszaigazolás e-mailben történő megküldése esetén nem szükséges a nyilatkozat elektronikus aláírással való ellátása. A visszaigazolás tartalma: "Cégnév (székhely) képviseletében nyilatkozunk, hogy a „Nyomtatási kellékanyagok beszerzése” tárgyú közbeszerzési eljárás közbeszerzési dokumentumait kézhez vettük.” Aláírás

Miskolc, 2016.10.10.

Dr. Guba Zoltán

akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az Óbudai Egyetem „A központosított közbeszerzés hatályos keretmegállapodásaiban nem szereplő nyomtatási kellékanyagok beszerzése” tárgyú közbeszerzési eljárásának kiegészítő tájékoztatásai itt érhetők el:

www.mhkt.hu/file/80/oe-19---tonerek---kiegeszito-tajekoztatas.pdf

www.mhkt.hu/file/81/oe-19---tonerek---kiegeszito-tajekoztatas2.pdf

www.mhkt.hu/file/83/kiegeszito-tajekoztatas3.pdf